headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Sabtu, Julai 07, 2012

~ Pengalaman Di Hospital - Part 3 ~

Assalamualaikum..

Untuk part ni aku tak nak cakap banyak...
u all layan lah gambar2 yang sempat aku snap masa kat wad hari tu..
Bagi u all yang belum tahu kisah aku ni u all boleh klik SINI dan SINI

Time mula2 masuk wad...
Doktor kategorikan aku "Complate Miscarriage"
Dia cakap camtu mungkin sebab rahim aku kosong dan aku bleeding..

Tapi lepas tu...
Tro Ectopic Pregnancy..
Apa tu?
Kandungan Luar Rahim...tu yang kena buat ujian darah...
Tapi..Alhamdulillah..bukan yang ini...
Selepas buat beberapa ujian dan berkali-kali ambil darah...
Akhirnya..doktor cakap..
mungkin kandungan aku masih terlalu awal...
Hmmm...
Tapi sehingga ke hari aku keluar wad...
UPT aku still Positif
Setelah 13 hari aku dibenarkan keluar...
dengan temujanji akan diberitahu kelak..
tapi sampai ke hari ini...
Pihak hospital belum hubungi aku...
Dan..
sampai aku pun dah tahu status kandungan aku...


3 ulasan :

Mak Lin berkata...

Lin doakan semoga akak sihat. Suspen ni nak tahu cerita lanjut.

jamilahamzah berkata...

erm, complicated betul..hopefully semuanya selamat...

Anum Shukri berkata...

@Jaacomplicated kan??huhuhu...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers