headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Jumaat, Julai 27, 2012

~ Imej Baru Aisyah ~

Assalamualaikum...

Dah lama tak update tentang hal anak2 dara aku ni..
So..kali ni nak bercerita tentang Aisyah..
Kata my hubby..
Aisyah ni penyeri kepada kami..
kalau dia ada..ada saja benda yang boleh membuatkan kami gelak..
Kakaknya pula adalah kekuatan kami.
Aisyah sekarang ni..
macam2 dah dia tahu..
nak2 kalau main game dalam tab papanya..
pandai jer dia tekan2..
Kalau dia nak sesuatu tu..
pandai jer pujuk..siap ada ayat" please" lagi kat belakang ayat dia tu..siap ada gaya sekali..tapi aku tak pernah berjaya snap gambar masa dia buat aksi nakkan sesuatu dengan ayat pleasenya..huhuhu...

Sekarang ni..dah berambut pendek..
dulu rambut dia ikal yang bergulung2 tu..

 
Inilah imej terbaru dia..
Aku dah potong pendek rambut dia..
ok jugak kan??
Bila dah pendek senang nak urus..
kalau panjang dulu..rambut dia selalu kusut..
Sampaikan kalau sikat rambut dia..mesti ada rambut yang bergumpal kat sikat..
aishhh...ganas betul ibu dia ni sikat rambut anak..hahahaha...
Perangai sekarang yang selalu memeningkan kepala aku ni ialah selalu gaduh ngan kakak dia..
kadang2 kakak dia selalu mengalah..kesian pulak..
Satu yang aku suka dia ni...
kalau pergi ke pasaraya atau mana2..
dia tak suka beli mainan..apa yang dicarinya ialah makanan..
Si kakak pulak pantang nampak mainan..hahaha..
Tapi bila sampai rumah..mesti rebutkan mainan kakaknya..hahaha...
Satu lagi..
Suka sangat menyanyi dan menari/joget...
Kalau kat dalam kereta tu boleh jer dia layan lagu omputih..
Boleh jer dia ikut nyanyi lagu "On The Floor" tu..
Dan kalau menari...muzik cina mati pun dia boleh joget..aduhhh...Aisyah..Aisyah...
muzik lagu Hindi lagi lah...
Kalau bab agama pula..
Dia suka ikut setiap step bila kami solat...tapi last2..depan kami dia duduk..huhuhu...
Dia suka dengar lagu daripada album terbaru Iwan tu..
apa ek tajuk dia..lupa pulak..
"Tunggu sebentar..solat lah dulu....."
Dia boleh jer nyanyi...
Macam2 dia boleh buat sekarang ni..
yang kadang2 boleh buat aku gelak ketawa dan ada pula boleh buat aku naik angin...
Sabar jer lah ibu...
 


2 ulasan :

dear anies berkata...

hahahahaha mcm2 gelagat.. bak kt org, dialah madu dialah racun kn kak..

EMYR ASHRAFF berkata...

ALA! comeinyew :)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers