headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Selasa, April 03, 2012

~ Aku Merindui Dia ~

Assalamualaikum..
Saat dan ketika ini...aku betul-betul merindui dia...
sangat-sangat...
Ayah...
Semalam 2 April..genap usiamu 60 tahun...
Kalau dulu..bila tiba tarikh ini,kami adik beradik akan berebut untuk wish selamat buatmu ayah...
siapa yang berjaya ucap dulu rasa bangga...hahaha..
Tapi..sekarang..sudah hampir 4 bulan kau pergi bertemu Ilahi..
Begitu cepat masa berlalu..
tapi kenangan bersamamu..tetap utuh dalam ingatan...
Ayah..
Hanya doa yang mampu aku kirimkan buatmu..
Agar rohmu tenang disana..
Apabila kenangan bersamamu terimbas di layar mata ini..
air mata pasti bergenang...Alhamdulillah tidak sampai jatuh ke pipi..
Namun semalam..
aku tewas...tidak dapat aku membendung lagi air jernih ini dari jatuh ke pipi..
teresak-esak aku menangis..
Anum terlalu merinduimu Ayah...
Nasib baik..suami anakmu ini ada bersama ketika itu..
dirangkul erat tubuhku..
memeluk sambil memujuk..
Yang pergi tetap pergi..
Dia kekuatan ku disaat aku merinduimu..
Ayah..maafkan anakmu ini..
kerana tewas lagi melawan perasaan..
Ya!Allah..ampunkan aku..
Aku redha dengan ketentuanMu..
Engkau Maha Berkuasa ke atas segalanya...
Ya!Allah..Kau cucurilah rahmatMu ke atas ayahku...
Kau tempatkan lah dia di antara roh orang-orang yang soleh..
Amin...
Gambar raya terakhir arwah bersama mek..
tapi masa ni aku tak balik raya kat kampung kerana my hubby kerja..
Semoga arwah tenang disana..
dan semoga mek terus tabah dan kuat semangat...

8 ulasan :

Unknown berkata...

sabar ye sis....semoga arwah tenang disana,amin....al-fatihah...

IntaNBerliaN berkata...

saya pulak tiba2 rasa sedih.. teringat kat abah saya... alhamdulillah abah sy msih sihat.. tp kadg2 takut sgt bila terpikir satu hari setiap org pasti akn pergi jugak..

dear anies berkata...

alfaihah utk ayah akak

Mia Liana berkata...

al-fatihah... semoga rohnya dicucuri rahmat...

Anum Shukri berkata...

@nanakimie InsyaAllah..amin..terima kasih ya..

Anum Shukri berkata...

@IntaNBerliaNBetul tu ina...bila kita fikirkan takut sangat bila org yg kita sayang pergi tinggalkan kita..tapi itu ketentuan Allah..kita pun akan pergi..

Anum Shukri berkata...

@KhaiRin : aniesamin..terima kasih anies.

Anum Shukri berkata...

@Mia Liana amin..terima ksih Mia..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers