headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Khamis, Julai 19, 2012

~ Bio Ever Untuk Asma ~

Assalamualaikum...
Hari ni aku ingin berkongsi..
Berkongsi manfaat daripada krim yang aku gunakan..
Asma a.k.a semput..
U all mesti tahu penyakit itukan..atau ada diantara korang dan ahli2 keluarga yang ada penyakit tu..
Untuk pengetahuan u all..
aku 'berkawan' dengan asma ni sejak kecil lagi...Aku masih ingat lagi..waktu itu umur aku antara 3 ke 4 tahun..
ya..ini lah satu2 memori yang aku ingat seawal usia 3 ke 4 tahun..
masa tu..aku hanya terbaring saja..tak mampu untuk bermain seperti kanak2 lain..kerana penyakit aku akan meyerang bila2 masa sahaja jika aku bergerak aktif..
Aku ingat lagi..waktu tu..aku sudah nyawa2 ikan orang kata..
mek dan ayah tak tahu nak buat apa dah..tapi entah macam mana..
nenek aku telah memberikan aku makan ubat..lepas tu aku beransur sihat..
u all nak tahu apa yang nenek aku bagi??
lipas putih yang dibakar...dia bagi aku makan..waktu aku pun tak tahu itu lipas..kalau aku tahu memang aku tak makan..huhuhu..dah besar baru keluarga aku ceritakan..ish!ish!..
Bermula daripada itu...aku semakin sihat..dan bila aku memulakan persekolahan..penyakit aku langsung tidak menyerang..
malah aku boleh bergiat aktif dan bersukan kat sekolah..aku tak perlu risau lagi..Walau ke sekolah menengah pun aku masih aktif bersukan..
Namun..selepas aku keluar dari kolej..penyakit itu perlahan2 datang..
dan selepas aku kahwin ia main kerap datang...namun masih terkawal..aku hanya gunakan inhelar yang warna biru tu..
Tapi 2,3 tahun kebelangan ini..dia memang semakin kerap datang..sehingga setiap bulan aku akan ke klinik untuk sedut oksigen tu..memang tiap bulan kena pergi kerana ia akan menyerang tak kira cuaca..
kalau cuaca terlalu panas pun tak boleh,cuaca sejuk lagi lah..
habuk2 lagi lah aku alah..dan memang sepanjang aku kahwin..my hubby memang larang aku kemas rumah..katanya banyak habuk nanti aku lelah lagi..begitulah..my hubby seorang suami yang sangat2 prihatin tapi cepat panik bila aku sakit..mungkin kerana dia terlalu risau itu yang jadi panik tu...Apa pun terima kasih my love...
Namun..pertengahan bulan 5 tahun ni aku diperkenalkan dengan krim nano Bio Ever ni..
Ia sangat2 membantu...dari bulan 5 sampai sekarang..aku tidak perlu lagi berjumpa doktor untuk sedut oksigen...nafas aku lebih selesa..Alhamdulillah..syukur sangat2...
Kalau dulu aku bimbang kalau berada dalam bilik berhawa dingin..sekarang tak lagi..buktinya..semasa aku kat hospital dulu..memang ia langsung tidak menyerang...dan juga sewaktu aku masuk snowwalk kat i-city tu..cuaca memang sejuk gilerr..tapi aku boleh bertahan..Alhamdulillah...terima kasih Allah..Krim ini memang ajaib.
Banyak lagi krim ini buat untuk aku...nanti aku akan ceritakan..harap u all tak bosan baca entry ni ya...
terima kasih.....
 Macam ni lah aku dulu...



2 ulasan :

dear anies berkata...

bio ever ni krim mcm mn? x penah dgr lg

Anum Shukri berkata...

@KhaiRin : aniesAnies..krim ni 100% daripada herba dn digabungkan dengan teknolongi nano..anies boleh rujuk entry akak yg lepas ttg bio ever ni..nak tahu lebih lanjut anies hubungi akak...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers