headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Selasa, Januari 24, 2012

~ Bersiaran Dari Kampung ~

Assalamualaikum...
Hurmmmm...
(Sambil hirup udara segar yang sedikit panas)
Petang ni aku bersiaran dari kampung...
Petang semalam aku sekeluarga bertolak dari PSR dalam pukul 3 petang...
Dan sampai pukul 1.30 pagi...
tapi bila sampai pagi tadi aku tak balik rumah mek dulu..aku singgah dulu rumah mentua..tido sana dulu..nanti petang balik rumah mek...
Tengahari tadi sempat masak mee sup..
riuh pakat-pakat makan...
hihihih..mesti sedap aku buat...ahaks!..puji diri skit dah lama tak puji diri..boleh kan???
ahahaha...
 
Sempat pulak upload kat sini..


4 ulasan :

dear anies berkata...

betul ke kak tu mee sup?mcm mee kari je

Anum Shukri berkata...

@KhaiRin - anies hehehe..memang betul tu mee sup tapi akak ni bila makan suka nak tambah2 bahan2 lain..yang jadi camtu akak tambah sos cili dan kicap..hehehe..

AzwanRamli berkata...

Bukan mee jawa ke tu?

Anum Shukri berkata...

@AzwanRamli mee jawa???macam ni ke rupanya?tak adalah..saya buat mee sup tu..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers