PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Selasa, Januari 17, 2012

~ Jari Tangan Menyucuk-nyucuk ~

Assalamualaikum...
Salam 1Malaysia semua..
Pagi ni kabus tebal juga kat kawasan persekitaran rumah..
nyaman dan sejuk...
aaahhhhh...
tapi ntah kenapa lah..
sejak 2,3 hari ni tangan aku rasa lain jer...
rasa menyucuk-nyucuk..
kat jari-jari..
rasa menyucuk-nyucuk tu disertakan dengan gatal sekali..
kadang-kadang tu rasa macam membahang jer..
terutama kalau kena air..
kenapa ya???
ada tak sesiapa boleh jelaskan...
kawan2 yang ada pengetahuan dalam bidang perubatan?
Ehsan Google

Kenapa ya??
adakah ini petanda penyakit kronik?
Huhuhuhu...
Minta dijauhkan...
Ya!Allah..jauhilah aku dari sebarang penyakit kronik...sihatkanlah tubuh badan ku...
Aminnnnn....


10 ulasan :

Mama Ema berkata...

baik akak pg jumpa doktor

ummi anum berkata...

@Mama Emaya ker??takooott lh..

fieda berkata...

alamak..nape ye..kena gi cek kt doktor ni sebelum lagi teruk jadinya..

KSWSK berkata...

alergik pd pape kot..

shidah berkata...

g klinik la kak

KhaiRin - anies berkata...

betul kt mama ema tu..smpi bla akk nk thn

ummi anum berkata...

@fiedantahlah nape..kadang tu kalau kena air lagi teruk rasanya..rasa membahang,gatal..

ummi anum berkata...

@KSWSKrasanya tak ada alergik..

ummi anum berkata...

@shidah tengoklah nanti..esok2 kot..

ummi anum berkata...

@KhaiRin - anies ermm..esoklah kot g klinik...jumpa doktor...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers