PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Rabu, Mac 16, 2011

~ Picnik Di Hutan Lipur Gunung Belumut ~

Assalamualaikum...

Ahad lepas...sempena Birthday my hubby..kitorang pergi bersantai dan berkelah di Hutan Lipur Gunung Belumut...

Bertolak dari rumah dalam pukul 10 pagi..perjalanan ke sana dalam 51 km...tak pernah pergi lagi ke tempat ni...first time...cam mana lah agaknya...?????

Sampai jer kat sini..terus terimbau kenangan lalu....Kenangan di Hutan Lipur Lata Tembakah..bestnye kat sana...waktu dulu pergi sana zaman bujang2 lagi...sekarang dah lama tak pergi...bila berada di Gunung Belumut ni...teringat semasa di Lata Tembakah.....


Bezanya..dulu pergi berdua [time couple]...sekarang bawa anak2 sekali mandi air terjun...lagi pun diorang tak pernah lagi sampai tempat macam tu....air terjun!!!..sejuknyerrrrr.....


tenang dan damai jer suasananya...dengar bunyi cengkerik dan unggas2 hutan....


Seronoknyerrrr...mandi ya...walaupun airnya sangatlah sejuk tapi anak2 tak nak keluar pun dari air...tapi kami tak lama kat sana kerana cuaca pun tak mengizinkan..hujan lak...
Pukul 2 lebih kami dah keluar dari tempat tu...Balik umah..tetiba jer sakit kepala..berdenyut-denyut...mayb cuaca panas dan hujan yang tak menentu...

Tinta hati : seronok tengok anak2 dan suami begitu gembira..







2 ulasan :

toyolkiut berkata...

terus terang cakap, ni la kali ptama TK dngr nama tmpt tu..
ada air terjun eh..
wah, sedapnya..

ummi anum berkata...

Nama lagi hutan lipur...tak kan xder air terjun..hehehe...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers