headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Selasa, Mac 01, 2011

~ CONTEST:Saya Suka LipGLOSS ~

assalamualaikum...

Malam ni aku nak join Contest Cik Dya

Jom Korang join contest ni..sebelum Tarikh tutup 3 MAC 2011 ya...cepat....cepat!!!

Slogan : Saya suka Lipgloss sebab ia menyerlahkan lagi senyuman saya sepanjang hari dengan bibir yang memukau pandangan mata sesiapa saja.(15 words)

aku dengan sukahatinya nak tag shidah.


5 ulasan :

ejulz berkata...

gud luck. :)

Jangan lupe singgah n komen k.. :)

New Entry "Suami penyayang.. "

Anum Shukri berkata...

Terima kasih..

dear anies berkata...

kalu mng dpt lip glos jg ke? ;-)

Anum Shukri berkata...

anies...kalau menang memang dapat lipgloss...hehehe..

Nurul Nadia berkata...

Keputusan contest saya suka lipgloss sudah diumumkan.terima kasih kerana sudi menyertai.
Lain kali join lagi ya. XOXO from cik dya.

http://iamdya.blogspot.com/2011/03/keputusan-contest-saya-suka-lipgloss.html

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers