headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Isnin, Mac 07, 2011

~ Dinner At Restoran Maju Seafood ~

Assalamualaikum...

Salam ceria dan selamat pagi...Jom kite bercerita pasal makan...huhuhu..gemok lagi aku ...tp nak buat camner dah memang jenis specis yang kuat makan..[ade aku kesah]aku memangtak kisah kalau bab makan tapi my hubby..???Dia pun memang tak kisah..asal aku dapat makan dan bahagia...hehehe..thanks!dear...
So...minggu lepas..bukan minggu ni atau semalam ya...kami sekeluarga keluar makan2 kat SR ni jer...makan kat Restoran Maju Seafood...


Kami order pakej untuk 2 orang makan jer..kalau tak silap harga dia RM 45 kot..lupa terus harga bila makan..muahahah..kat pakej tu ada siakap 3 rasa,kailan goreng ikan masin,daging masak merah,tom yam campur dan aku tambah telur dadar untuk Ecah...

Waa..snap dari dekat siakap 3 rasa...


tapi..ini yang kakak Ain makan...mee goreng!!



Airnya...fresh oren,tembikai susu,carrot susu dan ais kosang.....

Makan memang licin...Alhamdulillah...


8 ulasan :

dear anies berkata...

da mkn sedap2 tetiba terselit mee goreng...adesss ;-)

Anum Shukri berkata...

ahaks!...2lah pasal..hihihi..si kakak tu memang suka macam tu.memilih kalau bab makan..

Unknown berkata...

mee goreng tu mcm tak kena pula dgn menu yg lain ye.

Siakap 3 rasanya nampak marveles..:)

Anum Shukri berkata...

yalah yus...tp nak buaat camner dah anak nak makan yang tu..hehehe..tak apa lah janji enjoy makan tu..

shidah berkata...

kak, lain kali nak g mkn2, jgn lupa ajak kami sekali yerk..hahahaha

Anum Shukri berkata...

shidah..InsyaAllah..nnt call dulu ya..

toyolkiut berkata...

wah akak..
ikan tu mmg mnggoda selera la..
klau dpn mata ni, mau tmbah 2-3 pinggan nasik..
sedap yg amat tu..

Anum Shukri berkata...

ahaks!..toyol...memang betul ikan tu betul2 menggoda selera makan...tp kalau kat umah nak tambah 2-3 pinggan nasi ok lah..tp kalau kat restoran..malu lah pulak...hehehe!!!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers