headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Isnin, Mac 21, 2011

~ MAAF !! Buat Pemenang 1st GA Besday My Dear~

Assalamualaikum..

Salam Ceria....
PAgi  ni cuaca mendung dan hujan sekejap2...huhuhu..tak kering lah baju yang aku basuh...yang semalam pun tak kering lagi...
Opps!! lari pada tajuk...
Sebenarnya....Aku nak minta MAAF BANYAK2 kat pemenang GA aku ni...
bukan apa...MAAF sebab aku masih belum sempat nak POS kan HADIAH2 kat korang...sebabnya....Aku sibuk sikit 2, 3 hari ni....Tak sempat nak ke Pejabat Pos....
Dan...ESOK..aku nak kena balik kampung....cuti selama 1 minggu....JAdi..tak sempat lagi lah...
So..lewat lah aku pos hadiah tu..harap korang faham ya...
MAAF YA..KAWAN-KAWAN......
InsyaAllah...Hadiah2 tu akan sampai jugak kat tangan korang ya...cuma lewat jer....!!!


3 ulasan :

toyolkiut berkata...

ala..
xpe la kak, TK yakin mereka paham dan sanggup tunggu..
sabar ye buat pemenang2 tu..
hehe..

Unknown berkata...

sonoknyer cuti lama...
take care...

PROMOSI TUNGKU MODEN

emarieys berkata...

ema pun baru saja lepas cuti seminggu...semalam baru balik...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers