headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Rabu, Mac 16, 2011

~ Pemenangnya...ialah...Jeng!jeng!jeng!!! ~

Assalamualaikum semua....

Dah sampai kemuncaknya....malam ini aku akan umumkan nama pemenang2 '1st GA Besday My Dear'
Setelah mencapai persetujuan dan pihak juri telah membuat pemilihan pemenangnya..dimana ia dipilih berdasarkan nombor penyertaan...

My Hubby telah memilih pemenang GA berdasarkan tarikh lahirnya...

13/3/1979

Jadi pemenang-pemenangnya ialah.....

^
^
^
^
13. Miza Yusof
^
^
^
^
^
^
3. Fadzillah Kamarudin
^
^
^
^
^
19. The Giveawaystuff
^
^
^
^
^
^
79. ayuselalu
^
^
^
^
^
Dan...juri juga berbesar hati memberi hadiah saguhati.....
^
^
^
^
1.Shidah
&
&
&
9. Ika puk puk
&
&
&
7. nanakimie

Kepada semua pemenang sila emailkan kepada saya..nama penuh,alamat rumah dan nombor telefon di comellady@gmail.com.

Hadiahnya?????
Tungguuuuuuuuuuu............................

Kepada semua peserta yang sudi join GA saya ni terima kasih banyak2 ya...jangan sedih tau tak menang nanti tak rock lah...mungkin rezeki bukan disini...

12 ulasan :

Unknown berkata...

hehe..alhamdulillah:)maceh sis bg adiah saguhati utk nana:)t nana email yer:)

deqlis berkata...

tahniah semua pemenang..:)

Unknown berkata...

tahniah sume :)

Unknown berkata...

tahniah:)

shidah berkata...

wah!!!!!saguhati la..tqvvm kak anum n shuk.....nak alamat ker??by hand sudah..hehehehe

Fadzillah Kamarudin berkata...

alhamdulillah...
saya dah emailkan details...
thanks ya...

Tanpa Nama berkata...

tahniah pd yg menang=)

The Giveawaystuff berkata...

yeyayyy...wa menang..kira incik usben sebaya la yer ngan wa thn 79..wa lahir 13/2...nnti wa email details yer

mizayusof berkata...

alhamdulillah. miza salah seorang pemenang :)
terima kasih penganjur.

TAHNIAH KEPADA SEMUA PEMENANG :)

*miza dah emailkan detail.

Ibu Aqmar berkata...

tahniah pada semua pemenang..bertuahnye korang..best3.moga2 tuah korang terkena kat saya gak. Amin

Anum Shukri berkata...

incik husband tu pun sama umur ngan saya....hehehe..

Unknown berkata...

tahniah!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers