headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Rabu, September 12, 2012

~ V3SR,Bio Ever dan Penyakit Asma ~

Assalamualaikum..

Salam pagi rabu yang cuacanya ala2 mendung gitu..
errmm..hari ni apa nak kongsi ek..?
ok..
nak kongsi ttg penyakit asma a.k.a lelah a.k.a. semput..
u all ada penyakit ni?
Kalau tak ada Alhamdulillah...
Kalau ada cepat2 cati penawar sebelum ia menjadi kronik..
InsyaAllah ada penawar kepada setiap kesakitan yang Allah bagi..
Berusaha lah...

u all pun tahu kan saya ni pun ada asma..
kalau masa kecik dulu memang dah nyawa2 ikan..
tapi..Alhamdulillah sekarang ia belum menunjukkan tanda2 ia akan menyerang kembali selepas menggunakan KRIM NANO BIO EVER DAN SEKARANG SAYA TENGAH BERV3SR..
U all boleh baca ttg entry asma saya kat SINI

dan di sini saya nak kongsi testimoni ttg penyakit asma dari pengguna bio ever dan v3sr..

ASMA
. Serangan penyakit dapat dikenal pasti dengan serangan sesak napas berulang kali disertai dengan nafas yang berbunyi kerana kejang otot di bahagian tekak.
. Beberapa kajian menunjukkan hubungan antara asma dengan defisiensi magnesium. Banyak penelitian yang menunjukkan bahawa ubat yang digunakan untuk terapi asma telah menyebabkan kehilangan magnesium. Pemberian suplemen magnesium terbukti dapat memperbaiki saluran pernafasan.


Assalamualaikum semua...Alhamdulillah slps beristiqomah menggunakan BE n minum kopi meneral...penyakit asma n resdung saya dah ilang...skrg x perlu lg nk sedut pakai inhaler....dah x de batuk...rasanya saya diperkenalkan produk ni olh kak Ana Salwa(tq akak) awal bln 7... Bonus yg saya dpt muka dah x kusam mkn gebu,abg mkn syg hihi..body dah x menggelebeh...dulu saya byk berhabis duit puluh2 ribu kat London weight..turun tu byk gak tp bila dah berenti treatment, bdn naik balik...huhu bdn cam saya ni nk kena p treatment baru nk turun...bila dah cuba krim BE n kopi ni saya makin yakin nk cuba V3SR lak...coz ari tu saya try lactolite dlm 2 sachet n p wat treatment kat London ari sabtu n lg sekali ari isnin..selang sehari brt bdn saya turun 2kg..biasanye akan naik sikit balik @ menten gitu je....huhu caye la....nk start berV3SR lak la..kak Ana Salwa jgn lupa hantar set tu ye nanti...x sabar rasanye.....
 
 

Anak Demam, asma Insyaallah boleh hilang dengan BE dengan izin Allah SWT...

By Norazlin Nordin
Kredit to Ummu Alya Hana

Assalamualaikum...

Saya ingin berkongsi sedikit pengalaman saya menggunakan Bio Ever lagi senang nak panggil BE...Saya telah diperkenalkan produk ini oleh bos saya Puan Norhalina dua bulan lepas sebelum saya berangkat ke Mesir selama dua bulan..Di sana anak saya alami asma yang agak teruk dan memerlukan 4 jam sekali untuk gas ( guna puff...), saya mula gunakan be..alhamdulillah selama seminggu saya amalkan, asma anak saya berkurangan dan beransur hilang...syukur sangat...di sana saya alami perubahan kulit, tumbuhnya jerawat yang besar dan sakit, jadi saya sapu be setiap hari sehingga hilang jerawat tersebut.. selain itu, satu ari anak saya demam, jadi saya sapu BE, alhamdulillah dalam 15 minit die berpeluh dan teus baik demam .

Sekembalinya saya ke malaysia saya diperkenalkan oleh bos saya program VSR3 pula..saya dimaklumkan produk ni boleh menurunkan berat badan saya yang macam dipam-pam ni...berat sangat ni, jadi saya pun tekad dan mencuba...saya start pakai 6 julai yang lepas dan sekarang setelah 11 hari saya menggunakannnya terdapat banyak perubahan di wajah, perut, dan belakang badan ...badan bertambah ringan dan paling seronok sekali saya boleh naik tangga ( pagi2 saya naik komuter dan bus ke tempat kerja) dengan lajunya...seronokkk sangat...dulu saya sakit lutut, termengah2, naik tangga punyalah lambat dan nak pengsan rasanya, sekarang tak lagi saya boleh berlari dengan lajunya...hahaha...nanti sedikit masa lagi saya akan kongsikan gambar saya, berat badan saya turun 2 kg daripada berat asal...alhamdulillah..saya target nak dapatkan berat badan ideal dalam 60-64kg..Insyaallah doakan saya ye.

Salam..& morning semua..sy nk share skit ttg testimoni dr kelurga sy sendiri setelah m'gunakan krim BE...ayah sy mengidap penyakit asma yg agak teruk..apabila mula batuk, ianya akan berlarutan hingga menyebabkan penyakit asma die dtg.tp alhamdulilah setelah mggunakn krim BE, die sendiri mengaku tidak batuk yg kerap n dada die terasa sgt2 ringan..alhamdulilah..testimoni yg kedua..adik sy sendiri..setiap kali dtg bulan die akan dpt sengugut yg amat teruk..muntah,sakit kepala, semua dtg serentk bile die dtg bln.jd seblm dtg bln die akan siap sediakan semua ubat2 yg diperlukan.tp setelah mggunakan krim BE, alhamdulilah...die sendiri terkejut bile tiba2 sengugut die tkde langsung..takde rase sakit walau sedikit...sedangkn die sudah menyediakan semua ubt2 seperti biasa..die btl2 bersyukur..n tk perlu rase takut setiap kali dtg bln..tq Allah, tq BE...alhamdulilah..
 
Harap dengan perkongsian ini dapat memberi manfaat kepada yang memerlukan..
InsyaAllah..
Ingin saya ingatkan..saya bukan ingin mengambil kesempatan atas apa yang u all alami tapi ini adalah perkongsian ikhlas dari saya..
Sharing is caring...
Semoga hidup u all akan lebih bermakna..InsyaAllah..


10 ulasan :

IntaNBerliaN berkata...

oooo sesuai utk asma gak yer...

Norzie hany berkata...

Singgah baca n3 dan terus follow.

Anum Shukri berkata...

@IntaNBerliaNIna..Alhamdulillah..bermanfaat untuk asma sbb akak dah guna untuk akak sendiri..

Anum Shukri berkata...

@Norzie hanyTerima kasih dear...

syiela berkata...

brapa harga ye.. pengedar ke.. berminat nak tau :)

Myra Jay berkata...

Boleh nanti nak rekemen kat sedara, dia asma dari kecik..

Unknown berkata...

ayu mmg suka produk HAI O

Anum Shukri berkata...

@syielaSyiela..akk jawab kat fb ya..

Anum Shukri berkata...

@Myra JayBoleh...semoga ramai yang akan mendapat mannfaatnya.

Anum Shukri berkata...

@Citarasa RinduanAlhamdulillah..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers