headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Jumaat, Mac 18, 2011

~Siapa Juara Raja Lawak 5 ~

Assalamualaikum...
Malam ni akan berlangsungnya pertandingan akhir Raja Lawak 5.

Gambar dari akhbar kosmo

Siapa antara mereka pilihan korang???
Antara Balas,R2 dan Man??

Aku memang layan RJ 5 ni dari minggu pertama lagi...biasalah ada yang boleh melawak ada yang ntah apa-apa kan...
so..malam ni adalah penentunya....
 ketiga-tiganya hanya tinggal selangkah sahaja lagi sebelum berjaya mengikut jejak beberapa pelawak seperti Yus, Nabil, kumpulan Sepah dan Kechik yang pernah bergelar juara sebelum ini.
Balas....lawak mereka boleh tahanlah....tapi ada jugak double meaning tu...
R2 pulak...aku tgk hanya seorang jer yang nampak menyerlah..
Man...aku suka lawak dia...terutama pada minggu ada aku kisah..memang lawak!..

so..tunggu jer lah malam ni keputusannya..diharap mereka dapat melawak dengan baik dan menghiburkan hati penonton...

Habis Raja Lawak kita tunggu Maharaja Lawak pula....hahahahaha........

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers