PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Jumaat, Mei 25, 2012

~ Sekadar Renungan ~

Assalamualaikum...

..
Sumber : FB
 Sekadar untuk renungan...
Tapi kalau ini yang berlaku..apa pendapat kawan2?

Yalah..orang yang kita sayangi menyayangi orang lain...
mesti sangat sakit dan pedih hati untuk menanggungnyakan?

Tapi kata orang..
Jika kita betul2 ikhlas cintakan pasangan kita...
tak kira apa jua ribut yang melanda atau tak kira badai apa yang bergelora dalam rumahtangga kita..kita akan tetap bersama pasangan kita walau ketika susah atau pun senang..kita tak akan mudah untuk beralih kasih... kerana bagi kita.pasangan kita adalah anugerah yang terindah yang Allah berikan.Datanglah seribu bidadari pun kita tak akan tergoda.

Ya!Allah..Ku pohon rahmatMU..
Jauhilah aku dari terjadinya perkara ini...
Amin..!!!

Buat Suami..
Maafkan diri ini jika aku tidak sempurna untuk dirimu..
Tiada lain yang ku pinta..hanya kesetiaan dan kejujuran darimu..
Semoga mahligai yang kita bina atas dasar cinta ini akan terus bergemerlapan hingga ke pintu Syurga Allah...

9 ulasan :

Amie berkata...

Alangkah tidak setianya kalau yang kita sayangi menyayangi orang lain pula... sakitnya hati tiada ubatnya!

ummi anum berkata...

@AmieBetul tu Amie..kalau terkena diri sendiri..tak tahu macam mana nak hadapinya..

ainnoraini berkata...

Kalau bolah tk au la jd mcm tuu...mintak jauhkan..

Ida Firdausi berkata...

Setia pada yang satu! insyaallah hidup akan bahagia :)

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA berkata...

kesetiaan dan kejujuran amat penting kannnnn dalam setiap perhubungan..

ummi anum berkata...

@ainnorainiBetul tu..minta dijauhkan semua tu..

ummi anum berkata...

@Ida Firdausi:-)InsyaAllah..setia pada yang satu..dialah dihati!

ummi anum berkata...

@ADZA IRDAWATI aka MAK DARABetul tu Mak Dara..kalau tak setia dan tak jujur gitulah jadinya..akan melukai orang yang kita sayang..

MamaEma berkata...

INSYAALLAh...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers