headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Selasa, April 03, 2012

~ Jom Makan Western Food ~

Assalamualaikum..
Jom makan...
makan lagi ya...macam mana tak kembang semangkuk...
Hmmm..
kali ni my dear hubby bawa kami makan WESTERN FOOD..
Ohooo..makanan barat ni..aku jarang nak sentuh..
Bukan jauh pun pergi..kat Simpang Renggam ni ada jer kedai yang betul-betul jual makanan barat ni..
Kedai biasa jer..tapi aku tengok semua yang ada dalam kedai tu lelaki..
maksud aku..dari pelayan sampai ke tukang masak semua lelaki..
First time ni datang sini..
sebelum ni hanya lalu jeling-jeling jer..
Asalnya,malam tu aku kurang sihat sikit..sakit kepala berdenyut-denyut..
so..my dear hubby ajak makan sup..
tapi dalam perjalanan ubah fikiran terus singgah sini..
Masa sampai orang tak ada lagi...
tapi bila kami dah siap order..berduyun orang masuk kedai ni..
Agaknya kami ni muka pembawa rezeki..
hahaha...
biasa macam tu..kalau kedai makan tu (mana-mana kedai lah ya) tak ada orang..tapi bila kami duduk mesti ramai yang singgah..
Jom kita order ya..
Tengok menu...
Aku order Chicken Chop ni..
Harga dia RM 8.00
Ni my dear hubby order..
Beef Steak
Harga dia RM 9.50
Ni..kakak Ain yang order..
Maggie Goreng
Harga dia RM..aku tak ingat..hehehe..
Si adiknya tak makan sebab waktu tu dia tidur nyenyak kat riba my dear hubby...
Airnya pulak...
 Carrot susu dan yang satu lagi tu my hubby punya..
Air epal hijau yang dicampur dengan oren dan susu..
rasanya..memang best tapi yang ni kurang orennya...
Alhamdulillah..makan sampai licin..
Alhamdulillah..
Terima kasih my dear hubby..

4 ulasan :

iduraz berkata...

Salam, orang simpang renggam ek...sedapnyer western tuh...terliur walaupun dh kenyang..heee

Anum Shukri berkata...

@idurazsaya hanya menetap kat simpang jer..sy org kelantan...

Mia Liana berkata...

dah lama tak makan western food..

Anum Shukri berkata...

@Mia Lianamakan jangan tak makan..hahaha..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers