headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Isnin, April 09, 2012

~DiGi WWWOW AWARDS 2012 NUFFNANG BLOGGER OF THE YEAR | KEMPEN MIALIANA.COM – PESERTA KEMPEN ~

Assalamualaikum..

"DiGi WWWOW Awards 2012 Nuffnang Blogger Of The Year | Kempen Mialiana.com - Peserta Kempen"
 
Yesss...bermula sudahhh...
Korang tengok badge kat atas tu?
tengok betul2...
okeh!kalau korang masih lagi tertanya-tanya apa kena mengena aku dengan badge tu..
meh aku kabor...
aku adalah salah seorang peserta kempen Digi WWWOW Awards 2012 Nuffnang Blogger Of The Year untuk blog Mialiana.com.
Korang kenal siapa Mialiana?
Kalau nak kenal korang klik SINI..korang akan kenal Mia dengan lebih dekat..
InsyaAllah,dengan masa yang ada aku akan berkempen habis-habisan untuk Mia memenangi Blogger Of The Year untuk tahun ini..
Dan..
Aku berharap sangat..
agar pengunjung blog ini akan turut bermurah hati dan baik hati sekali untuk mengundi akak kita ni...InsyaAllah,Allah akan balas setiap kebaikan yang kita lakukan..
Kalau boleh..undilah http://www.mialiana.com/ setiap hari..
Untuk mengundinya..korang klik promo badge kat sebelah kiri blog aku tu..yang gambar macam kat bawah nih..nak klik yang ni pun boleh..


Vote Mialiana Everyday

23 April - 13 May 2012

Dan...
Dan...
Dan...
Kempen ini ditaja oleh..

Amacam?
Ada berani nak undi?? 


1 ulasan :

Mummy Sher berkata...

salam kenal. i dah follow blog ni.follow i balik ye..tq..;D

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers