headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Isnin, April 23, 2012

~ Habis Make Up Ummi Dikerjakan Aisyah ~

Assalamualaikum...

Dah tak tahu nak cakap apa bila tengok barang aku ni...

huhuhuhu...
dan bila tengok muka Aisyah macam ni...
muka dan seposen bila aku pura-pura marah..
Habis baju merah-merah kena make-up tu..
muka dah nak nangis bila aku amik make up kat tangan dia..
tu nak suruh dokong lah tu...
takut kena marah...
Hmmm..nak kata...benda dah jadi..
Aisyah!Aisyah!Aisyah!....
nak tergelak pun ada....

Macam biasa ayat dia kalau nak benda..
"Aisyah nak pegang je boleh tak?"

4 ulasan :

emarieys berkata...

alahai dah comot muka aisyah...

Anum Shukri berkata...

memang comot ema..nak hilangkan kesan lipstik lagi..

IntaNBerliaN berkata...

tu dia.... bkn main lg sapu lipstick yer... jenuh nk hilangkn..hihi

Anum Shukri berkata...

@IntaNBerliaNhahaha..betul tu ina..jenuh nak hilangkan...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers