headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Sabtu, April 21, 2012

~ 4 hari 3 Malam Di Kampung ~

Assalamualaikum..
Buat pengetahuan korang...
Kalau kat fb ada yang dah tahu..
tahu apa ya?
Bukan apa pun...
saja nak cakap minggu lepas aku balik kampung..
yeayyy...balik kampung..hahaha..
ada yang jeles ke?
tak apa tak payah nak jeles ek...
tapikan..yang tak berapa best..balik kejap jer...
Petang rabu..kami bertolak dari PSR ni..
Alhamdulillah..perjalanan lancar je..maklumlah bukan musin cuti sekolah pun..
Pukul 2.30 kami bertolak..pukul 12.30 malam sampai kampung..
Tapi..oleh kerana tak nak menyusahkan MIL aku..kami singgah makan kat Pasir Putih dulu..makan malam laa...

 Singgah E-Rup Sup
tu nama restoran dia...
Aku hanya order sup perut jer..
tak ada selera..sebab sepanjang perjalanan aku demam..
sebenarnya dari malam lagi aku dah sakit tekak dan hidung berair..
dah telan soluable..tapi tak jalan..
malah..sepanjang perjalanan aku demam..
bila hirup sup tu..lega sikit..

macam-macam jenis sup ada kat sini..pilih jer menu dia..
masakan panas.western food..semua ada...
Bila sampai rumah MIL..aku terus tidur tapi dipaksa dulu makan ubat oleh my hubby..huhuhu..
Esoknya..bangun lega sikit..
tapi my hubby pagi-pagi lagi ke rumah mertua dia(umah mak aku lah..)
sebabnya nak pergi beli barang untuk majlis tahlil 100 arwah ayah aku hari Jumaat tu..
hah!sebab tu kami balik kampung..untuk majlis tahlil 100 hari..
Petang Khamis tu baru aku balik umah mak aku..
keadaan rumah seperti biasa..sunyi jer..tapi adik aku yang bongsu ada kat rumah tengah bercuti semester..ada jugak peneman mek aku..

okeh..aku stop dulu entry ni..kita sambung ke entry lain..cerita masih dikampung..manpak dah panjang sangat takut nanti korang boring nak baca...


Tiada ulasan :

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers