PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Khamis, April 05, 2012

~ Kreatif Betul Anak-anak Ummi ~

Assalamualaikum..
 
 Kreatif tak?
huhuhu..
inilah hasil tangan dua orang puteri kami ni...
Habis dinding ni di conteng mereka...
Alahai..nak marah pun benda dah jadi..
Nak buat camner..
kata my hubby..cat lain lah jawabnya...
Aku pun tak sedar bila masa mereka ni menjalankan tugas ni..
tahu-tahu dah penuh dinding ni..
nasib baik kat tingkat atas...
 
Agaknya...diorang dok main cikgu-cikgu kot..
tengok tu siap ada ngan nombor sekali..
Masa ni aku tengah syok balut buku sekolah si kakak lah..
Aku pun tak perasaan bila Aisyah ambil marker tu..
Aisyah yang ambik sebab masa dia ambil tu dia cakap
"Ecah nak pegang jer..boleh tak ummi?
Hmmm..bila tanya siapa yang conteng..
masing-masing tak mengaku..
huhuhu...
Yang pasti memang diorang yang buat..
tak kan ummi ngan papa pulak yang buat..???


12 ulasan :

IntaNBerliaN berkata...

hihiii pandai pulak time mintak gtau nk pegang ek..hehheh.. tp biasalahkan budak2 tgh nk blajar :-)

KhaiRin : anies berkata...

sik baik dinding kak kalu depa conteng kt tv ke almari ke..mau melaung agk nyer... ;-)

MamaEma berkata...

kena beli whiteboard ni kak

ummi anum berkata...

@IntaNBerliaNtu lah ina..pandai si Aisyah ni bermain ngan kata2 tau..kalau dia nak dia pujuklah..boleh lah..boleh lah..tu lah ayat dia..huhuhu..

ummi anum berkata...

@KhaiRin : anieshahaha..anies..dah bukan nasib baik dah..tv pun turut terkena tempiasnya...huhuh..

ummi anum berkata...

@MamaEmawhiteboard elok jer ada kat dalam biliknya...

Mia Liana berkata...

wahhh kreatifnya... mia pula abis sofea lukis dengan pen kat atas sofa (kulit baldu warna krim coklat)... huhuhu

ummi anum berkata...

@Mia Lianabudak2 baru belajar kan Mia..macam2 diorang nak buat..

Liza Razak berkata...

dulu masa kecik2 saya pon selalu conteng dinding rumah..hehe

ummi anum berkata...

@Liza Razakhihihi..ya ker?mesti kena marah kan?

Yaya Azura aka Naz Azra berkata...

hihi..dekorasi tambahan tu..
tak sabar diorang nak tunjuk kat ummi..kiki..

ummi anum berkata...

@Yaya Azura aka Naz Azrahahaha..memang dekorasi tambahan..sampai sekarang cmtu je dindingnya..tak cat2 lagi..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers