PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Isnin, Januari 31, 2011

~ Siapa Sudi Tolong Jawab ~


Assalamualaikum Semua....

Korang tahu kan..???tak tahu?Tak per aku tahu korang tahu....yalah korang tahu yang aku ni blogger baru kat alam maya ni...so aku nak bertanya kat korang siapa yang sudi menjawab pertanyaan aku ni...cian kat aku...huhuhu...
Bukan susah pun soklan aku nak tanya...ermmm..

1.Aku nak tanya....apa perbezaan Contest dan Giveaway tu?yalah aku tengok rakan2 blogger suka sangat buat benda2 ni...(teringin gak aku nak buat..hehehe)mesti korang ingat ini soklan bodoh dari aku ya...tak per ku tk kisah asal kan aku tahu...

2.Aku tahu yang Nuffnang tu boleh menjanakan pendapatan..tapi macam mana ek?mana mana blogger2 ni buat sampai boleh duit?(soklan ntah apa2 lagi...huhuhu)

Aku rasa dua soklan tu jer dulu...nanti banyak2 korang tak nak jawab kecian kat aku yang tak tahu apa2 ni..Aku nak tinggalkan pantun untuk korang..

Buah cempedak diluar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Aku budak baru belajar,
Kalau salah tunjukkan.

2 ulasan :

[-suziey-] berkata...

1. contest need much effort..GA besenye just mcm lucky draw..
2. kena update slalu n make sure unique visitor more than 100 per day..then slowly increase la reader..dr situ la bole earn income :)

anum shukri berkata...

[-suziey-]...terima kasih kerana menjawab soklan sy...amat berguna..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers