headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Selasa, Januari 18, 2011

Puteri Bongsu

Alahai...kalau nak citer pasal  puteri bongsu aku ni.(bongsulah lagi tu..hehe)memang banyak betul fiil perangainya sekarang ni...Nuraisyah Batrisyia umur baru 21 bulan...belum 2 tahun lagi tapi perangai macam kakaknya yang berumur 4 tahun(tp..kakaknya dah 5 tahun).

Sekarang ni dah pandai memberontak pulak..huhuhu..pening aku!terutama bila tak dapat barang yang dia mahu..dengan kakaknya pula siap boleh gaduh-gaduh lagi..kalau gaduh-gaduh biasa jerit-jerit tu ok lagi tapi dah pandai pukul-pukul kakak...kesian kat kakak tu...nasib baiklah kakak tak melawan..

Selain tu...dia sekarang ni dah pandai berkawan dan bermain bersama kawan-kawannya...tp kalau diperhatikan dia macam tak mahu sangat berkawan dengan kawan-kawan yang seusia dengannya..boleh jer dia masuk group kakak dia..


tp ni teman yang seusia dengannya Marissa Dania..


Macam-macam karenah dia sekaran ni...kalau nak di cerita semuanya tak cukup masa pulak...tapi dia lah penghibur kami..ecah...ecah...Kalau kakaknya dulu,semasa seumur dengannya masih tak boleh bercakap tapi ecah dah boleh cakap dah walaupun pelat...dia juga mudah diajar..dia akan turut apa yang diajar...misalnya kalau aku eja A.Y.A.M..dia akan sebut AYAM...kalau aku eja I.T.I.K...dia akan sebut itik dengan kepelatannya...suka betul aku...mengira pun dah pandai dari aku...kalau aku sebut 1 dia dan 2...hahaha...alif,ba,tha pun dia dah boleh turut apa yang dibaca...Alhamdulillah...mungkin pengaruh kakaknya kot...hehehe....


ni lah puteri bongsu kami...

Apa-apa pun aku doakan agar puteriku ni membesar dengan sihat...

Tiada ulasan :

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers