headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Ahad, April 03, 2011

~Siapa Bintang Paling Popular ABPBH ~

Assalamualaikum....

Aku tahu mesti ramai yang tertunggu-tunggu malam ni..
"Acara Anugerah Bintang Paling Popular ABPBH 2010"

Ada 5 artis yang disebut-sebut akan merebut takhta Bintang Paling Popular..mereka adalah Zizan,Shahir,Shaheizy Sam,Lisa Surihani dan Faizal Tahir.
Antara mereka ada kelebihan masing2...
dan antara mereka..aku pun minat...hehehe...
tapi antara mereka aku pilih...
^
^
^
^
^
^
Jeng!jeng!....
Zizan.....
Yup!!aku pilih Zizan...hehehe..
Boleh ker Zizan menang???
Kita tunggu jer lah ya....

Tiada ulasan :

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers