headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Sabtu, April 16, 2011

~ Ha!ha!ha!...Maharaja Lawak Minggu Ke 3 ~

Assalamualaikum....

Salam ceria....semoga terus ceria...ahaks!..ayat poyo jer....heheheh...bukan apa tak tahu nk tulis apa titiba jer buntu fikiran ni....mungkin gelak banyak sangat malam tadi kot...muahaaaaa....

Apa pun Maharaja Lawak malam tadi betul2 dah menggeletek usus aku....muahahaha......tp agak kecewa skit sebab kumpulan WAI dan XN3 tak sempat nak perform sebab tersingkir...Rata2 perserta Maharaja Lawak semalam perform dengan bagus...tp sayangkan...R2 boleh terkeluar...terkejut jugak aku...yalah..walaupun persembahan mereka semalam kurang memuaskan...tp dah terkeluar..rasa macam tak patut jer...Mesti ada yang tak puas hatikan...yalah nape Amir dan Jihan masih kekal dalam gelanggang tu...dan yang aku tahu Amir dan Jihan sebenarnya..ada peminat mereka tersendiri..macam Amir tu perserta kegemaran AC..hahahah....Apa pun semua tu di tangan juri dan undi peminat kan....

Korang nak tahu ranking semasa???heheheh..ini ranking yang aku pilih lah....
1.Nabil (aku tak minat sangat Nabil tapi persembahan semalam..memang klazzzz)
2.Jozan (aku memang minat Jozan..jangan marah ya...)
3. Sepah (Lawak diorang memang menjadi)
4.Jambu (aku tak hairan kalau di akhir nnt Jambu di nobatkan Maharaja Lawak sebab mereka memang best)
5. Man (dia pun best)
6.Balas.
7.Alex
8.Amir
9.Jihan

Ranking kat Astro aku tak tahulah...heheheh....

Apa2 pun....Usop Wilcha memang terbaekkkkkk........dengan baju pink dan nyanyiannya semalam....hahahah.... 

Kita tunggu minggu depan pulak ya...


4 ulasan :

syuk berkata...

hhhahaha..kesian amir...kadang bagus kadang macam memperbodohkan diri sediri.....apa-ape pun kita bakor....

Anum Shukri berkata...

xpolah...apa pun juri kato ado peningkatan...

Tanpa Nama berkata...

ucop welchar mmg terbaik..hehehe

Anum Shukri berkata...

mamaqari...usop memang terbaekkkk....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers