headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Khamis, Mei 12, 2011

~ Mister Linky's Magical Widgets Sebenarnya Adalah......~

Assalamualaikum...

Suspen jer tajuk...korang suspen ke tak???heheheh...tak payah lah suspen...meh aku terus kepada isinya ya...

Dua malam lepas aku sempat BW kt blog bloggers lain..dan aku termasuk lah ke blog Mrdaha .Dan semasa aku dok lepak2 kat blog beliau..aku terjumpa ni...


Kalau korang nak tahu, Mister Linky ni :
  • Tidak menjana Backlinks!
  • Tempat orang spam link blog!
  • Tidak memberikan traffic kepada blog anda!

So....??????
Kalau korang nak tahu lebih lanjut berserta buktinya sekali korang boleh terjah blog Mrdaha ya....banyak2 info2 yang berguna kat blog beliau...terutama untuk bloggers baru macam aku ni...
Untuk Mrdaha...sorry lah ya saya terjah blog anda dan dok lepak lama kat situ...

Dan....
Aku pun berfikir dan terfikir2x....
nak buang ke tak widgets tu????
nnt camner bloggers yang datang ke blog ni nak tinggalkan link ek???
sebenarnya..banyak cara untuk nak tinggalkan link ni...tapi macam mana ek???
adoiyaiii...tak reti aku macam mana nak exchange link...
korang boleh ajar tak????
Tolong ya....
Aku dah buat keputusan..nak buang jer widgets tu....
jadinya...sebelum aku pandai buat benda alah tu semua..kepada yang sudi datang blog aku ni korang boleh lah tinggalkan link korang kat kotak SHOUTBOX ya.....kat tepi tu....
Minta maaf banyak2 ya semua....

8 ulasan :

dear anies berkata...

mcm2 hal la dunia blog ni tp bgs jg

Jiran ooo jiran

toyolkiut berkata...

hehe..
tu la, xde pekdah pun..
shoutbox pun lum tentu pelawat tu wujud, masih rmai yg pkai auto BW..

yg jelas, komen2 tu mmg sahih ia datang..
cm TK ni..
hehe..

ai kak..
pe kbr?

emarieys berkata...

itu psala ema pun dah buang widget links tu kak...

Anum Shukri berkata...

yalah...tpkan..akak dah buang masa buat n3 ni tp nape ada lg ek...akak buat n3 ni sebelum blogspot buat hal...bukak blog hari masih ada lagi...

Unknown berkata...

sy dh folo.jom tgk apa sy buat smlm.http://gilamodified.blogspot.com/2011/05/autoshow-parit-buntar-may-15th-part-1.html

Anum Shukri berkata...

khairul..thanks follow ya...

Anum Shukri berkata...

anies dan tk...
huhuhu...agaknya masa blogspot ada masalah tu komen2 kamu berdua hilang...sekarang dah ada balik...anyway..thank you sudi komen n3 akak...

majalah biar betul berkata...

Mister Linky's Magical Widgets ini dofollow backlink..semasa pilih wizard, pilih yang ini dan letak di side bar..boleh check (will be marked in blue)

Button-Linkies (formerly Image-Linkies)
(click for preview)
Use them anywhere -- even where scripts aren't allowed!
Available for free¹ to all registered Mister Linky Members!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers