headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Sabtu, Mei 28, 2011

~ Ke Mana Menghilangnya...????? ~

Assalamualaikum..

Seram Sabtu...eh!!!!seram sabtu pulak....Salam Sabtu...heheheh..sori....
ok!straight to the point lah ya...

Kemana menghilangnya butang follow dan follower-follower sekali?????
tak ada lah....

 tak ada....hilang....!!!!!
huhuhuhu....
ingatkan lambat muncul tp line tenet sekarang ni laju jer....
yang aku hairan lagi...blog2 lain yang aku masuk pun tak ada jugak butang follow tu...camner nak follow....
antaranya blog yang aku nak follow tp tak boleh ...
Farah Liyana
FAZLINA AZIZ
ikhyAr dee

dan blog2 yang selama ini aku ikuti pun tak ada butang follower nya....huhuhuh...
Kenapa ya????
Siapa boleh tolong jawab?????



Tiada ulasan :

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers