PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Jumaat, Mei 27, 2011

~ Akhirnya Syaitan Yang Menang ~

Assalamualaikum...

Macam hampeh........!!!!!!!!!!!!
uikss!!!apa ni????
yalah....penamat cerita dalam slot Seram TV3 memang hampeh..!!!!itu yang boleh aku katakan...
Cerita apa lagi kalau bukan cerita Mantera Anjasmoro....


Mantera Anjasmoro
Aku ni sebenarnya memang peminat cerita-cerita seram ni...kalau ada cerita seram memang aku tengok...Mantera Anjasmoro ni aku ikuti dari episod satu lagi...sampai episod last semalam....tapi ending dia macam tu jer...eh!h!..dah habis??habis camtu jer???aku dan my hubby hanya berpandangan satu sama lain...dengan muka tak puas hati...
Memang kami tak puas hati dengan ending camtu...hampeh betull....rasa cam nyesal jer tengok..huhuhuh....apa lah motif pengarah,penulis skrip buat camtu hah???kenapa syaitan pulak yang menang???kenapa macam Ustaz Kalam tak boleh buat apa-apa denga ilmu yang ada...berserah camtu jer...adoiiyaaa...Banyak persoalan yang tergantung camtu jer...
Bagaimana dengan kesudahan dengan Rukiah,pembantu rumah Sabrina dan Zahid tu???mati ke apa??
Kalau nak buat kelainan pun agak-agaklah...dengan buat ending yang macam tu akan menampakkan syaitan yang berkuasa...Kenapa watak Ustaz Kalam macam lemah jer??Ending macam tu akan menyesatkan penonton terutama golongan kanak-kanak dan golongan orang yang tak kuat iman...takut nanti mereka akan terpengaruh.
Apa motif drama itu dibuat macam tu aku tak tahulah...atau akan ada musin ke 2???kalau ada sambungannya..baguslah kerana ada yang belum selesai...tapi kalau penamatnya macam tu...aku memang tak setuju...
Tapi kalau untuk memberi pengajaran kepada penonton supaya tidak mengamalkan ilmu hitam kerana akhirnya memakan diri sendiri oklah tu tapi drama ini seolah-olah menampakkan syaitan betul2 berkuasa dengan kekalahan 2 orang ustaz yang ingin membantu...
Aku pun tak tahu apa diorang fikir.....huhuhu...dahlah..aku ni dari semalam tak habis2 lagi bengang dengan cerita tu....
korang macam mana pulak?????

4 ulasan :

MamaEma berkata...

takut ada sambungannya tak kak...

ummi anum berkata...

ema...ntahlah..kalu ado oklah tu.hehehe...

Huda berkata...

huda x tgk pun cite ni..sbb malas nak tgk yg karut2..hehe

ummi anum berkata...

huda...
akak tengok sebab suka tgk cite hantu...heheh...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers