headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Sabtu, Jun 04, 2011

~Dah Berhabuk..!!!~

Assalamualaikum...
Salam ceria...hahaha...hihihi....
sebenarnya..aku bersiaran dari kampung tercinta desa permai...Kampung Banggol Che Dol,Pasir Mas Kelantan.
Aku dah ada kat kampung ni semalam lagi..aku bertolak dari Simpang Renggam 3hb,pagi dan sampai dalam pukul 8 malam...aku bukan balik satu famili jer tapi balik ngan mak ayah aku...sebenarnya mereka datang SR hari isnin 30hb lagi...biasalah datang untuk beli barang di Rengit.
Dan..dari hari Ahad sebenarnya aku tak update blog ni...dah berhabuk dah nasib baik tak bersawang lagi...hehehe..mungkin spider tak sempat nak panjat....hujan!!!!hihihi...
n3 untuk Rengit tu dalam proses...nanti aku upload gambar sekali ya....aku akan upload gambar barang-barang yang kat kedai aku pulak nanti...tunggu....!!!!
Aku balik kampung ni pun salah satu sebab nak tengok perkembangan kedai yang mak dan ayah aku usahakan tu dan juga jemputan kenduri kahwin kawan-kawan...rasanya aktiviti penuh sepanjang berada di kampung ni...blog pun maybe tak sempat nak update hari-hari...
Oklah setakat ni..n3 ni aku tulis hanya nak beritahu aku kat kampung..hahaha..nanti ada yang tertanya-tanya kemana aku menghilang...hihihih..[ada ker yang tertanya-tanya..???]
Buat yang sudi masuk blog aku ni terima kasih ya...aku akan jejak korang nanti bila aku bersiaran...
ok..love u all.....

Tiada ulasan :

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers