headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Isnin, Jun 20, 2011

~ Rengit Trip Ke 4

Assalamualaikum....
Seperti yang dijanjikan...n3 untuk Rengit....
Untuk trip ke 4 ni my parent datang hujung bulan 5...
30 hb mak ayah aku datang...
31 hb..time rehatkan badan dulu..tambahan pulak my hubby aku kerja..
1 Jun..kami ke Rengit..cari barang,bayar deposit...
Antara barang yang di beli...tv lcd 42'..harga RM 700

Suasana Pekan Rengit..biasanya kalau hari biasa orang tak ramai sangat..tapi kalau hari Jumaat,Sabtu dan Ahad,orang ramai datang...sepanjang pemerhatian aku orang2 yang datang Rengit ni bukan orang sembarangan jugak..maksudnya...ada yang datang dengan kereta mewah.seperti Mercedes,Honda,Toyata dan banyak lagi..maksudnya bukan orang yang sengkek lah..orang berduit...!!!
Sebenarnya..untuk kali ni aku tak sempat nak snap gambar banyak2...tapi kali ni kami beli 6 biji tv yang bersaiz 43',1 meja makan,1 biji peti sejuk,katil bujang,katil kelamin,kipas dan macam2 lagi...

2 Jun...kami ke sana lagi tapi sebelum tu aku,hubby,anak2 dan mak aku ke Kluang Bus Station untuk ambil adik aku dari KL...dari Kluang patah balik SR dan terus ke Rengit..Hari ni..masa untuk packing barang dalam lori...sebab...
3 jun..kami bertolak balik kampung....
Alhamdulillah..!!!!

Tiada ulasan :

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers