headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Jumaat, Jun 24, 2011

~ Baby Cute..!!! ~

Assalamualaikum....

Hah!ni nak cerita peristiwa masa balik kampung hari tu...Balik kampung memang seronok..sape yang tak seronok tak tahu lah ya...yalah mesti seronok dapat bertemu dengan keluarga,dapat lihat suasana kehijauan kampung...sawah padi,pokok2 dan tempat2 kenangan masa muda2dulu...heheheh...mesti mengamit semula memori suatu ketika dulu..cewah...!!!!!
Melalut pulak aku...sebenarnya..aku nak cerita tentang sorang teman yang memang baik dan akrab dengan aku..yalah kalau tak akrab tak kan sampai sekarang hubungan kami masih seperti dulu...teman aku ni seorang yang kecil molek dan berbudi bahasa orangnya terutama dengan orang tua...kalau korang nak tahu...dari kecil aku berkawan dengan dia..dari darjah satu sampai tingkatan enam aku satu kelas dengan dia..tak pernah terpisah pun...dengan dialah aku tempat aku meluahkan perasaan dan dengan dialah tempat aku cari gaduh...biasalahkan..gaduh2 tu..sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula sahabat karib...huhuhu...semua rahsia aku ditangan dia dan semua rahsia dia ditangan aku..begitulah kami...berkongsi apa sahaja...
Namanya kat kampung aku panggil ringkas je DA or IDA..Nama penuhnya NUR ZUBIDAH BINTI ABU BAKAR...tp kat sekolah dulu kawan2 panggil lain pula...itupun gara2 cikgu bahasa Inggeris kami iaitu CIKGU SABRI BIN ABDULLAH...cikgu Sabri telah beri nama lain pada Ida iaitu ZB..heheh..sampai sekarang kawan2 yang satu asrama dulu panggil dengan nama itu..


Ni lah dia orangnya..pic ni diambil masa hari persandingan dia..
Tu masa hari sanding dia...tapi sekarang dah ada baby...bari melahirkan seorang baby perempuan yang cute..yang diberi nama SUTERA NUR ISHA JANNAH...amboi ...nama pun cute..dia ada cakap maksud nama tu aku tak ingat...


Ni lah dia SUTERA NUR ISHA JANNAH...
Masa ni aku pergi hari cukur jambul..tapi aku pergi lepas majlis...boleh lama2 skit...heheheh....
Dan...semoga Sutera akan menjadi anak yang mampu menyenangkan kedua ibu bapa ya..InsyaAllah...
Buat sahabatku...Tahniah dapat baby..dan semoga tabah untuk mendidik anakmu itu...
Da..kau lah kawan aku yang sentiasa mendengar masalah aku...thanks! ya...aku sayang kau..
Muahhhhh.......

Tiada ulasan :

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers