headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Rabu, Julai 27, 2011

~ Supermak Ganti Juvana ~

Assalamualaikum..
Juvana yang ditayangkn kat TV3 dah abiss....tapi sebenarnya aku tak pernah tengok pun citer tu jadi tak boleh lah aku nak komen..
Kali ni digantikan pulak dengan SUPERMAK..tajuk cam kelakar jer tapi unik...hehehe..tadi aku ada termenonton citer ni kat TV3..baru episod 1

sLOT aKSI 
SUPERMAK
Supermak seorang ibu yang sangat luar biasa, mempunyai kuasa istimewa seperti kekuatan dan kepantasan dari nenek moyangnya yang bergelar Thani dari kepulauan Riau dan pulau tersebut jugak diterajui oleh nenek moyangnya.
Walau bagaimanapun dia terpaksa menyorokkan keistimewaannya tersebut dari suaminya yang juga seorang anggota polis iaitu Rees, lakonan Azhan Rani, mereka berdua mempunyai 2 cahayamata iaitu dikurniakan dua orang cahayamata iaitu Ayesha (Nelly) dan Amril (Haider Harris).
Bagaimana kisah selanjutnya...ikuti sirinya nanti ya...
Lakonan Nasha Aziz,Zul Yahya,Azhan Rani dan ramai lagi...
Selamat Menonton.....!!!

Tinta Hati : Aku tulis entry ni 2 hari lepas lagi tapi tak boleh nak publish sebab line slow...

Tiada ulasan :

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers