headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Selasa, Julai 12, 2011

~ Mendidih Jer Hati Ini ~

Assalamualaikum..
Salam petang selasa...Hope korang semua happy selalu ya..tp entry aku kali ni cam tak happy jer..Memang!memang!...
Mendidih jer hati aku ni...bukan sebab sesiapapun tapi sebab line tenet yang ntah apa-apa ni...Ya!Allah...kenapalah camni???Geram betul hati aku ni...
Dah 2,3 hari aku tak update bukan sebab apa tapi sebab line tenet yang slow tahap apa ntah..dah tak ada klasifikasi dah slownya tahap apa aku rasa...huhuhuhu...waaaaaa....!!!!!!!
Kalau karang kat tempat aku ni..cmner lah reaksi korang ek???nak jer aku humban jer lappy ni..tp....aishhh..tak boleh harta tu...bukan lappy yang salah..yang salah line tenet ni...
BROADBAND CELCOM
Sebenarnya dari hari Jumaat lagi aku cuba update n3 tp tak dapat2...geram betul...bukak facebook pun camtu...
Apa perlu buat???setakat ni..sabar jerlah...ni nak publish n3 ni agaknya berapa lama dia loading..ntah ler....
Senyum jer lah....tak perlu kata apa-apa....!!!!!!

2 ulasan :

dear anies berkata...

sabo kak sabo...

Bila dalam hati ada taman

Anum Shukri berkata...

anies..
tengah sabo lah ni....huhuhuhu...rasa cam nak nangis jer...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers