PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Ahad, Februari 05, 2012

~ Santan Beku Disangkakan Air Batu ~

Assalamualaikum...
Kejap tadi baru jer lepas makan nasi..Makan pagi cover terus untuk tengahari..
Menu hari ni..memang terangkat..
Ikan pekasam,kerabu pucuk paku dan ayam goreng bawang..aku layan sorang-sorang sebab anak-anak dan mek aku dah makan..
Lepas makan tetiba teringin nak minum Neslo Ais..bestnyer..dalam pada tu dah terbayang..bestnya dapat minum Neslo Ais..
So..terus lah berjalan ke peti ais ambil susu dan air batu..
dan terus kacau susu,milo dan nescafe..dah siap..then..terus aku ketuk-ketuk ais dengan "alu lesung"..dan masukkan terus dalam neslo tadi..
tiba-tiba....
"eh!apasal air ni rasa pelik jer..berminyak pulak tu?"..soal aku dalam hati..
Ada pulak warna putih kat dalam air...
Aku tengok balik ais yang masih ada kat luar gelas..
Alamak!!!!!
Aku terus laung.."Mek,apa ni?santan ker?
Adoiyaiiiii....
Aku mati-mati ingatkan ais batu..rupanya santan beku...
terus aku dah tak teringin nak minum..
Huhuhuhu....
Aku terkena...
sebab plastik Ais tu mek aku buat letak santan jugak..sama warna jer aku tengok mula-mula..
Gelak aku sorang kat dapur..
 
google search..

6 ulasan :

KhaiRin : anies berkata...

hehehe kak, sedap apa neslo campur santan heheheh

ummi anum berkata...

@KhaiRin : anies hehehee..santan yang dah lama dalam peti ais tu anies..huhuhu..

fieda berkata...

mesti sedap lemak berkrim...

LynnDamya berkata...

erk..xsedap, haha :p

ummi anum berkata...

@fiedahahaha..tak sempat nak rasa..

ummi anum berkata...

@LynnDamyahehehe..tak sempat nak rasa..sebab air dah nampak berminyak..huhuhu..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers