PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Ahad, September 18, 2011

~ Gambar Raya 2011 ~

Assalamualaikum...
Hari ni dah berapa syawal ya...???
Aku baru nak upload gambar raya yang tak berapa nak meriah tahun ni...
huhuhuh...
Yalah..beraya kat negeri orang..tak balik kampung...semua adik beradik yang lainbalik..aku jer yang tak balik...nak buat cmner...my hubby kerja...tak kan aku nak balik sorang2 pulak...tak elok....

Nilah keluarga kecil aku...

Bersama anak2 dara kecil ku.

My hubby dengan anak sulungnya...

Dan...inilah kaum keluargaku..
Dari kiri (atas) :Hilmi(abg ipar),Mahayu(kakak long),Hilman Ammar(anak saudara-anak kak long),Nur Zakyla(kakak ipar),Maharan(abang ngah).
Tengah(duduk) : Mahmud(ayahku),Esah(ibuku),Mahadi(Adik-alang),Fazilatul isma(adik ipar).
Duduk(baris ke3) : Mahaziqah Farhah(adik-makdeq),Mahazzatul Fatehah(adik-che su),Mahafizul imran(adik-che do),Hilman Aqil(anak saudara-anak kaklong),si kecik Danial Fitri(anak saudara-anak Alang).
Duduk ( bawah) : Mahazwanies Aeinaa(anak saudara-anak abg ngah),Mahazikrul Mustaqim( anak saudara-anak abg ngah),  Hilman Ashraff(anak saudara-anak kak long).

Korang tengok dalam gambar tu saper yang tak ada???
huhuhuh...aku lah....uwaaaa.......
sedih kan????
tapi tak apa lah..asalkan..semua gembira dan bahagia...
InsyaAllah ,semoga Allah terus merahmati kami sekeluarga...

4 ulasan :

KhaiRin berkata...

kenapa thn ni x sedondon sedondeng??

ummi anum berkata...

@KhaiRin hehehe..ntahlah...sebenarnya tema coklat tahun ni..biasalah kalau dah beli baju yang dah siap jahit..x jumpa warna seangkatan...nampak ala-ala nk sama tu oklah..

shidah berkata...

x per kak..thn dpn raya kat kg yerk.. :)

ummi anum berkata...

@shidah yalah shidah..InsyaAllah..tahun depan raya kat kg...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers