headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Rabu, November 10, 2010

Realitinya

     Mungkin dulu atau sebelum ni pun aku hanya membaca di akhbar atau tengok tv je...tapi bila benda ni berlaku depan mata..terkejut aku..
     Kejadian yang aku nak cerita ni betul-betul berlaku depan mata..Ya!Allah..betul lah dunia ni sudah akhir zaman.Kisahnya macam ni..Suatu hari tu aku aku sefamili pergi shopping barang -barang dapur..dan semasa nak bayar harga barang tu ku ternampak seorang mamat ni kalut jer nak bayar harga barang dia..mula-mula dia ke kuanter depan tapi tak ada orang..last-last dia patah balik dan bayar kat kuanter yang banyak-banyak tu..aku tengok...ish!apasal mamat ni kalut sangat...lalu aku jengok lah barang-barang yang ada kat dalam bakul dia..eemmm..sikit jer barang dia apa susah beratur jerlah...fikirku...tapi aku jenguk lagi sekali..lepas tu aku tengok pulak rupa paras dia..ermm..melayu..kulit sawo matang camtu..tapi nape ada ada botol tu?fikir tu..2 botol pulak tu..amoi yang jaga kat kaunter tu pun siap jeling-jeling dah..maknanya????korang agaknya boleh fikir sendiri..dengan mukanya macam hilang aura dah...orang kata cahaya keimanan  pun dah tak ada...Ya!Allah...moga diberi petunjuk olehNya..
     Bukan nak menuduh tapi dah depan mata...dan itulah realitinya....

    " TEPUK DADA TANYA IMAN"
     

Tiada ulasan :

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers