PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Khamis, Disember 22, 2011

~Zaman Kanak-kanak ~

Assalamualaikum..
Aku pasti zaman kanak-kanak adalah zaman yang terindah..korang pun pasti camtu jugak kan..semua minta pasti dapat(tapi ada jugak yang tak dapat kan??..hehehe..)
Bila cuba imbas kembali mesti senyum sorang-sorang..
Aku ni masa zaman kanak-kanak seorang yang suka merajuk..kuat sangat merajuk..bila merajuk mesti mulut tu boleh ikat mak aku kata..hihihi...sekarang ni merajuk lagi tak???hihihi..nak tahu tanya my hubby..
Zaman kanak-kanak korang suka main apa ya??
Aku suka main batu seremban,lompat tali,main sembunyi-sembunyi..dan sebenarnya aktiviti aku zaman kanak-kanak lebih kepada aktiviti lasak..suka panjat pokok.Aku sebenarnya tak suka sangat main masak2 seperti kanak2 lain..tapi aku suka main benda ni..

Aku suka kumpul benda ni dulu..
Apa nama mainan ni ya..???
cantik sangat..macam2 fesyen ada..
Pastu main ngan kawan2..


Ini rekaan sekarang..
Sekarang ni anak aku Ain yang suka main..dan sibuk ajak aku main sama..
Itulah yang terimbas kembali zaman kanak-kanak dulu..

1 ulasan :

KhaiRin berkata...

paper doll ye kak?

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers