headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Khamis, Oktober 27, 2011

~ Rengit Trip Ke 9 ~

Assalamualaikum..
Dah banyak hari tidak bersiaran ni..rindu lah pulak..banyak story mori tapi tak tahu yang mana nak buat dulu..
Ermm...tak apa kita mulakan dengan cerita Rengit dulu...
ok!11/10 yang lepas,Mek dan Ayah aku datang lagi untuk beli barang kat Rengit...seperti biasa diorang akan sampai umah aku waktu petang...Sebenarnya..aku risau jugak dengan kesihatan ayah aku sejak kebelangkangan ni....hari tu lepas raya dia sakit..dalam masa sebulan dia tak datang sini...
Dan seperti biasa..keesokkan harinya baru kitorang pergi ke Rengit untuk cari barang yang dipesan oleh pelanggan.Untuk kali ini kami hanya membeli barang perabot seperti kerusi,kabinet tv,almari dan katil.

Hah!kira duit tu betul2 Ayah...hehehe...
Ni hari ke 2 ke Rengit untuk angkut barang...my hubby dah sedia untuk melakukan rutinnya..hahaha...

Dalam menunggu papanya buat kerja,anak2 ni dok main je permainan yang ada kat situ...Biasanya mula2 sampai Rengit kena cari dulu toys untuk Kakak dan adik ni kalau tak memang mengamuk...satu kerja pun tak boleh buat...

Bila semua barang dah diisi dalam lori...selamat jalan lah terima kasih...InsyaAllah..bulan depan jumpa lagi...

2 ulasan :

dear anies berkata...

sori br sempat menjengah utk BW

amboi bersoping sakan dia!

btw, blog akk ada virus la... terdetect td

Anum Shukri berkata...

@KhaiRin ya ker...terima kasih inform ya...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers