PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Jumaat, Oktober 07, 2011

~ Lepas Sorang...Sorang Yang Kena ~

Assalamualaikum..
Alhamdulillah..anak2 dah sihat..
Mula2 Aisyah yang kena kan..lepas tu berpindah pulak pada kakaknya Ain..pergi klinik pulak untuk rawatan kakak..
tup!tup!..
Keesokannya...umminya pulak yang kena..adoii..berbaloi-baloi betul habis duit kat klinik dalam sehari dua ni..nak buat cmner kan..dah tak sihat kena jumpa doktor..
Masa jumpa doktor ke 2 tu..untuk kes kakak..
doktor cakap..
Ada sedikit keracunan makanan....
tapi..Alhamdulillah dah semakin sihat..
Malam tu lepas bawa kakak pergi klinik..adalah dalam tiga empat kali jugak muntah...yang adik pulak habis muntah tu demam pulak tapi nsib baik tak kuat..takut jugak aku dahlah dia tu takut nak makan ubat..Jadinya malan tu sorang satu lah jaga..aku jaga adik my hubby jaga kakak...
Dalam masa yang sama,perut aku pun dah lain macam...tapi aku lawan jer..tapi last2 terburai jugak isi perut..petang terus my hubby bawa pergi klinik...Malamnya..tiga sekali my hubby jaga...
Terima kasih ya sayang kerana sanggup berjaga malam menjaga kami...

2 ulasan :

Jaa berkata...

huhu... dugaan.. sabar ek...

KhaiRin berkata...

ala syian nyer...

xpe..nnt cpt2 sembuh ya

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers