PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Isnin, Ogos 30, 2010

Ragam

Salam..
     Dah lama aku tak berceloteh tentang puteri-puteri kesayangan aku ni..Nurain dan Nuraisyah..si kakak dan si adik ni..sekarang ni kakak dah umur 4 tahun 9 bulan..adik pulak 1 tahun 5 bulan..dah semakin membesar..jenuh nak mengawal.baru 2 anak...ibu2 yang anak ramai macam mana lah agaknya ya..ermm...tak perlu contoh jauh contoh yang dekat pun ada ni..siapa lagi kalau bukan ibu ku yang tersayang...yalah aku ada 7 orang adik beradik..
     Berbalik kepada kisah puteri2ku..ermm...masing2 dengan perangai dan tingkah laku yang berbeza..mungkin yang sama nya mereka ni suka bergurau.Kakak ni..Alhamdulillah dah sekolah tadika dan dari hari ke sehari perkembangannya Alhamdulillah...nampak sudah berdikari.Kalau dulu bukan main manja lagi terutama dengan papa dia..manja sesangat..sekarang ni pun ada lagi manja tapi dah kuranglah skit..
    Sekarang ni macam-macam fiil perangai diorang ni...bila si adik dah boleh berjalan dan bercakap skit2..adik pun dah pandai mintak itu ini..tapi ayatnya.."nak air"...hah!tu lah ayatnya...walau nak benda lain sekalipun..nak air..nak air...hahaha....adik..adik...sekarang ni pun dia dah pandai sebut 'papa'..seronok dengar..sukalah papa dia bila anak dah boleh panggil papa ya..tp umi..adik tak boleh sebut lagi yang keluar 'mama'..huhuhu....nama kakak adik bantai sebut ain je..tak ada kakak2 nya..hahahah...kelakar betul Aisyah ni...
    Kakak ni kalau bab makan memilih betul..patutlah keding jer..huhuh..makan vitamin dah habis berbotol2..gemuknya tak jugak..kalau adik..bagi je makan apa semua dia makan..tulah sebab adik ni berisi skit badan dia...makanan kakak biasanya mee goreng,nasi ayam,bihun sup...tapi biasanya adik yang habiskan..
     Hmmm..sekarang ni pening kepala aku...huh!agaknya kakak lah idola adik..yalah semua yang kakak buat adik akan tiru..terutama bab merajuk..alahai si kecik umi dah pandai merajuk sekarang..dan dah pandai berebur-rebut barang dan gaduh2 ngan kakak..penin!penin!..
     Apa-apa pun aku suka dan seronok tengok mereka membesar..merekalah anugerah Allah kepada kami suami isteri.Semoga anak umi dan papa membesar dengan sihat dan gembira.

adik dah pandai memanjat..sekali jatuh nangis..pastu panjat lagi..

kakak yang gemar bergambar

toys terbaru..kakak punya Dora..adik punya Pooh.


Dari hatiku : anak-anak ku..umi dan papa bahagia dan bangga memilikimu..

Tiada ulasan :

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers