headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Khamis, Julai 15, 2010

sekolah menengah sultan ibrahim satu..


lower six n upper six aku di sini..2 tahun aku di SIS..banyak yg kutemui..termasuklah CINTA..hahaha...di SIS aku temui cintaku...macam2 perasaan yg ada...suka,duka,sedih,gembira...terkejut pun ada...hihihi...

....KITA DITAKDIRKAN JATUH CINTA....

Ku tak tahu mengapa
Tiba-tiba sahaja
Di dalam hati ini sering rindu padamu
Ingin kumeluahkan, tak berdaya


Ku tahu engkau jua
Sangat sayang padaku
Kaupun sering merindu
Bila tidak bertemu ternyata kau dan aku
Punya rasa...


Kau dan aku sudah ditakdirkan bertemu
Dan tiba-tiba kita jatuh cinta
Ini semua sudah suratan ilahi
Dan kita harus tabah hadapi kenyataan


Biar... apapun terjadi
Aku... harap engkau tabah...
Menerimaku sebagai teman barumu
Semoga kita saling sayang, bahagia...


Usahlah engkau pergi
Semadi di hatiku
Masih menyayangimu, oh sayangku...
Bila sehari tak jumpa, aku rindu...

hhmmm...ingat lagi lagu ni?ni lah lagu yg popular masa aku bertemu dengan si dia..mmg betul2 kena lah dengan kami pada waktu itu..lagu ni buat di dia..MOHD SHUKRI MOKHTAR..

Tiada ulasan :

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers