PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Isnin, Julai 26, 2010

hantu,jin,makhluk halus....

          huhuhuhu......haru biru...apa semua ni..ntahlah..cmner nk mula ni..ermmm...cmni lah..ni pengalaman aku sendiri..semenjak dua menjak tiga menjak...huhuhu..lama gak tu ek...aku pun tak tahu nape lengan aku sebelah kiri ni selalu kebas..dari siku sampai hujung jari..sampai nk pegang pisau kupas bawang pun x boleh lama2..haru ni...pegang kejap pastu letak balik pastu pegang balik...cam ada arus letrik je mengalir kat tangan..kalu ada betul2 leh gak buat cas bateri telefon  kn..hihihhi...apa daaa...rasa ni aku rasa sejak melahirkan anak pertama lagi tapi x lah kuat sangat cuma jari hantu jer rasa tu pun kat hujung jari jer..masa tu aku x amik kisah pun..tapi lama2 lepas lahir anak ke2 jadi cam teruk pulak..ni tak boleh jadi ni...so..aku balik kampung lah dengan tujuan nak mengurutlah..mak mertua aku pun panggillah tukang urut merangkap bidan kat kampung sebelah..datang lah dia nk urut aku..
        nak dijadikan cerita...hmm...masa urut kat bahagian kaki,paha..ok jer..best pulak..ringan rasa...tapi bila sampai tang tangan kiri...lalu berkatalah makcik tu.."gapo ni...ni buke sakit urat ni..ado bendo lain nih,"aku dah mula rasa lain...hei..mak cik ni nk takutkan aku lak..hhuhuh..mak cik terus baca ayat2 suci Al-Quran...makin berdebar2 aku..hish!apa pulak yang nak tumpang badan aku ni...tumpanglah bas ke kereta ke..berlambak kenderaan kat dunia ni....mak cik tu kata dia boleh rasa ada benda lain kat badan kita..maksud dia ngan benda lain tu hantu ke jin ke makhluk halus ke..apa2 ker yang sewaktu dengannya..tapi dia x boleh nak berubat lah...aku pun rasa cam sesak nafas lah pulak..(mana inheler aku ni)sabar2....tenang...aku pun turut baca ayat2 suci..selawat,zikir...tapi masa tu badan aku dah menggigil satu badan..ntah..tetiba jer rasa sejuk sesangat...huhuhuhu...tapi aku lawan..aku terus jer baca...org2 kat umah tu dah panik..terutama mak mertua aku..kak ipar aku pulak x habis2 muntah..gitu lak..dia memang cam tu...kalau ada kes2 mcmni dia mmg akan terasa..muntah lah sendawa lh...bapak mertua aku lak pergi cari tok bomoh...hihihi..kelakar pulak..cam dalam drama..tp bomoh yg di cari tak ada kat umah..keadaan aku masa tu ok skit..mak cik tu suruh aku genggam sejenis benda kat tangan aku..apa ntah tp untuk menghalau benda yg ada kat badan aku...masa tu aku rasa tangan aku dah besar paha...bayangkan lah...rasa jer bukan nampak..
     hubby aku pun cuba jugak nak ubat aku..(ada tokoh nampak)tapi tak berjaya..oleh kerana hubby aku seorang yang cepat panik dia pun telefon lah mak ayah aku kat umah,maklumkan keadaan aku..dalam masa yang sama mak cik tu mencadangkan orang yang boleh mengubati aku..laa...rupanya sedara aku jugak..x tahu pulak kami dia boleh ubat orang..kami hanya tahu dia ni yang hanya pergi balik mekah jer..bawa rombongan haji.jadi aku pun dibawa pulang ke umah mak ayah aku...masa tu jam dh pukul 10 mlm..bila sedara aku tu sampai dia terus berkata..."mu sakit gapo ni..ni buke sakit biaso ni"lepas dia cakap cmtu..terus dia menepuk2 belakangnya..dia rasa sakit kat bahagian pinggang...kata dia benda tu lawan dia...msa tu aku rasa biasa jer..aku senyum..dia terusmengubati aku..baca ayat suci al-Quran..sambil menekan belakang aku dengan sejenis kayu yang digunakan untuk mengubati pesakit yang terkena gangguan macam aku..aku x rasa apa pun masa tu..x sakit....x pulak menggigil..puas dia cuba untuk berhubung dengan benda tu..x nak keluar....degil betul!!!tetiba jer pembantu dia(anak dia)terus menerkam ke arah kakak ipar ku..dengan langkah silat..terkejut aku..lain pulak yang diserang..tp sekejap jer..lepas tu x ada apa2 yang berlaku..sampai sekarang aku x tahu ada lagi ke tak benda tu..tapi tangan aku masih kebas..
      dan..beberapa malam lepas aku mimpi jer..mimpi jumpa ngan ular...banyak sangat..besar kecik semua ada..dan sebelum kejadian ni pun kami selalu mendengar bunyi guli kat atas syiling umah..dannnn...apa yg aku tahu bila kita bermimpi mcm tu dan mendengar cmtu..itu tanda kita di ganggu makhluk lain...jin,hantu,makhluk halus...Ya!Allah....minta dijauhkn..Kau lindungi aku dan keluarga ku..amin....

2 ulasan :

lien berkata...

semoga di rahmati oleh Allah swt....
huby sentiasa bersama umi....

anum shukri berkata...

Insyaallah

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers