headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Khamis, Julai 15, 2010

kehidupan ku bermula....

Assalamualaikum...

Tanggal 26 jun...
aku di lahirkan ke dunia ini dari rahim seorang ibu...wah!besarnya dunia..hihihih...pada masa aku dilahirkan aku telah mempunyai seorang kakak dan seorang...ini bermakna aku anak yg ke 3 dalam keluarga...aku dilahirkan dalam daerah Pasir Mas,Kelantan...aku memiliki 7 orang adik beradik..3 lelaki dan 4 perempuan...


zaman kanak2 ku sungguh indah...dengan dibesarkan dengan suasana kg yg nyaman aku membesar dengan riang..hahahah....seawal usia 6 tahun aku telah dimasukkan ke sekolah tadika...seronoknya...dapat kawan2 baru dan belajar benda baru...Alahamdulillah aku tidak banyak ragam walaupun pertama kali ke sekolah..tidak payah ibu ku untuk menunggu ku...waaaa...bagusnya budak ni...hikhik!...

Tiada ulasan :

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers