headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Jumaat, Julai 16, 2010

kebahagiaanku..

Setelah hmpir 9 tahun menyulam cinta,akhirnya tanggal 20/1/05..aku sah menjadi isteri kepada teruna idaman hati....hihihi...syukur kepadaMu Ya!Allah...amin..dan...setelah 5 bulan berkahwin aku telah disahkan mengandung..terima kasih sekali Ya!Allah...walaupun mengalami alahan aku hadapinya dengan sabar...Alhamdulillah!selama 9bulan mengandung....tanggal 8/1/06...aku selamat lahirkn seorang bayi perempuan yg seberat 2.89kg..kami namakn Nurain Batrisyia..


Setelah Ain berumur 3 tahun...aku sekali lagi disahkan mengandung..Alhamdulillah...kandungan yg ke 2 pun aku alami alahan jugak..huhuhu.tp xper lh...setelah 9 bulan...Nuraisyah Batrisyia dilahirkan...Alhamdulillah!!!




Nurain Batrisyia..



Nuraisyah Batrisyia..


Tiada ulasan :

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers