headerbaru
PERHATIAN!!!!....KEPADA KAWAN2 YANG SINGGAH DI BLOG NI SILA TINGGALKAN URL BLOG MASING2 YA SUPAYA SENANG SAYA NAK JEJAKI....TERUTAMA KEPADA FOLLOWERS SAYA...TQ!!

Jom Klik MyHB

Followers

Intipan Ziarah

Rabu, Oktober 17, 2012

~ Megastar Road Show Bersama CDM Hjh.Siti Atkah ~

Assalamualaikum...

Ahad lepas,
aku menghadiri satu majlis yang cukup-cukup happening...
Cukup membuatkan aku rasa teruja,rasa hebat..
Dan pastinya ini akan menjadi kenangan yang berharga..
kerana dapat bersama-sama mentor kesayangan Smart Tycoon Group iaitu CDM Hajah Siti Atkah..

Wanita ini memang hebat..

Aku tap energy CDM Atkah..

Megastar Road Show ni diadakan di Stokis J45,Skudai..
Ini kali pertama aku menghadirkan diri ke majlis ini...
Terima kasih kepada my hubby yang sanggup menghantar dan mengambil aku dan anak2..padahal hari Ahad tu my hubby kerja..

Dalam program ni banyak slot menarik...
antaranya pekongsian MMR iaitu Minda Magnet Rezeki dari soerang ustazah..

Terharu aku dengar perkongsiannya..
Hebat semangat dia...
Berubah betul hidup dia selepas bersama Smart Tycoon Group dan menghadiri MMR..

Selain itu....
Ada juga slot menarik dan mengujakan ini..

Cabutan Bertuah...
InsyaAllah,lain kali time aku pulak menang cabutan bertuah...
yeahhhh.....!!!!!

Ini dia...
Penerima cek intensif daripada STG...
Wahhh....
Tap energy mereka yang hebat ni...

Dengan Smart Tycoon Group...
pasti berjaya....
kerana kami ada MENTOR,ILMU DAN SISTEM...!!!

U all teruja ingin menjadi sebahagian daripada happy famiy kami....
hubungi 012 7323298

Bak kata mentor..
Dalam STG..
KERJAYA NO 1
FAMILY NO 1
BISNESS NO 1

YA! ALLAH..
KEKUASAANMU TIADA HAD DAN BATASNYA....
KAU PERMUDAHKAN JALAN UNTUKKU.
TERIMA KASIH ALLAH...!!!!


Tiada ulasan :

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers